emmaan.blogg.se

2012-12-18
09:54:00

Jullov före alla andra!
Tjo!
Har varit ute tidigare och släppt ut hästar, fodrat och så vidare. Nu har jag ätit en god frukost och tänkte börja fixa en header-
Jag tog jullov i fredags, så skönt! En liten uppdatering om mig själv då för de som inte vet så pluggar jag andra året, ekonomiprogrammet på korrespondensgymnasiet i Torsås. Detta är ett gymnasium där du pluggar på distans, via nätet. Varför jag studerar på detta vis tar vi en annan gång. Men därför kommer ni inte höra så mycket om "Nu sitter jag på bussen till eller från skolan", "skolmaten var inte god idag" osv osv ;)
 
Ni ska få en bild på min fina hund nu tänkte jag, hon heter Zindra, är en tollare på 9 mån.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: